Monday, March 5, 2007

Min aller første blogg.


Det er utrolig men Elisabeth, min kjære datter, fikk overtalt meg til å lage en blogg. Spennende og utfordrende i grunnen. Det er mandag i dag og masse snø ute. Noen ganger føler jeg at vi kommer til å snø inne. For nå lengter jeg etter våren altså og fugler som synger, solen som varmer oss om morgenen og bittesmå hestehov i veikanten!! Det blir stort - og like fantastisk hvert eneste år. Litt morsomt det her. Jeg som elsker å skrive har fått meg blogg!!!! Stort! Og da kan jeg jo drømme meg litt bort her da ...om Røros ( mitt favorittsted) og gammel historie fra den gangen min kjære mormor var ung og bodde der oppe. Den gangen hun traff min morfar og kjærligheten kom inn i livene deres. Jeg elsker Røros-historie nemlig og burde vel strengt tatt være født tidligere enn jeg er -mye tidligere - sånn rundt 1900 kanskje ...

No comments: