Friday, March 23, 2007

Her er Jostein !


Bare noen ord fra de dype skoger, hvor drømmen om vår fortsatt er sterkt tilstede. I dag snødde det igjen, men hva gjør vel det når vi vet at snart er det april og det er jo måneden vi forbinder med snøsmelting, drypping fra hustak og hestehov i veikanten ! Kanskje campingstolen min kan få komme seg en tur ut også ....?
Min kjære Jostein , det er han som smiler så pent til meg på bildet, gleder seg også til våren og har en mengde teorier om hvordan han skal få den siste snøen til å bli borte. Kan hende han starter opp n'Stephan ( Fiat'n ) med snøfreser bak; bare for å frese bort snøen !!! Gleder meg til det, for Fiat'n har samme farge som t-skjorta til Jostein og det i seg selv er jo en av vårens farger. Så gjenstår det å se da når våren kommer hit til oss. Følg med, følg med for en dag skal du se at jeg sitter der i campingstolen med kaffekoppen, solbriller og ullpledd mens sola forsiktig kiler meg på nesen og danser polka i håret mitt. Mens n'Jostein freser bort snøen og alle dyrene våre, dvs Sjosty, Posin og Posilla, skremte ligger som skjelvende tepper under sofaen på verandan og lurer fælt. - Å skjer a ? -
Hilsen Tonesol.

No comments: